Tgif

Godmorgon!

Sista dagen i skolan och sedan är det helg. Jaaaa!:) Jag slutar 13:45 idag och då åker jag hem och bara tar det lugnt. Jag hoppas inte ni tycker att det blir för tråkigt när jag skriver att jag gör samma sak varje dag men det är ju detta som är mitt liv och det är ju det jag bloggar om.

Jag kanske hittar på något i helgen och om inte så är det åtminstone dans på söndag så jag kommer inte sitta i soffan med datorn exakt hela helgen då i alla fall;).

Det är faktiskt sista gången på dansen för terminen på söndag sen börjar en ny termin veckan efter och då kanske vi får en ny danslärare. Det hade dock varit lite tråkigt för dansläraren vi har nu, hon är väldigt rolig och duktig så det hade varit lite synd om vi blev tvungna att byta.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Hoppas i alla fall ni får en bra dag och att vi hörs senare.:)

XOXO
Det är lite smått pinsamt att ta selfie på bussen😁 därav riktigt dålig bild.

Bjuder på den här istället.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0