Sov sött

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen efter en väldigt rolig dag. Jag kollade på gladiatorerna och det var väldigt roligt program idag. I vanliga fall  alltså när det inte är kändisspecial tycker jag att det är ganska tråkigt att se på det programmet. Det är ju nästan exakt samma tävlingar varje vecka och det händer ju inget nytt. Idag gillade jag för ovanlighetens skull programmet och jag blev väldigt glad att både Alex och Alexandra tog hem segrarna. 

Imorgon så blir det danslektion igen och det set jag väldigt mycket fram emot. För övrigt händer det inte så mycket mer imorgon men då får jag mer tid till att blogga istället. 

Hoppas vi hörs imorgon igen.

XOXO
Efter att jag, mamma och Ida varit på Coop i bara 15 minuter så hade det hunnit snöa och den hade till och med lyckats lägga sig. Vi blev väldigt chockade kan man säga.



Lördagsmyset blev en varm macka med morötter, sojabönor och tomater bredvid sedan såklart också en skål med lite gott godis i.:)


MATILDA
2016-01-30 @ 23:32:03
URL: http://matildays.se

gott med godis :)

Svar: Ja😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0