Snällaste systern i världen

Dagen idag blev väldigt bra tillslut. Jag började dagen med väldigt ont i magen men tog mig ändå till skolan och klarade mig genom dagen. Jag tog faktiskt tag i mitt pluggande och gjorde både matte och franska idag och så fixade jag middagen. 
Det blev en väldigt god sallad till lunch och hela familjen blev nöjd. Det var en del grejer som jag tänkte ha i salladen som min kära lillasyster verkligen inte ville ha i så då fick jag visa att jag var den snälla storasystern som mamma vill att jag ska vara och så gjorde jag en special sallad till henne. Det är väldigt kul att se henne nöjd och glad.
 
Nu lämnar jag er för idag men jag hoppas ni kikar in här imorgon igen för att ta del av nya förhoppningsvis roliga och inspirerande inlägg.
 
Ha en fortsatt bra kväll:)
 
XOXO





 
NICOLE
2016-01-26 @ 20:37:15
URL: http://nwistrand.forme.se

Härligt att dagen ändå blev bra :)

Svar: Ja verkligen😃
Amanda Eriksson

Nettan
2016-01-27 @ 07:08:20
URL: http://Nettan.nu

Härlig blogg du har :)

Http://nouw.com/Nettan

Svar: Nämen tack så mycket.:)
Amanda Eriksson

FrökenTV, bloggen om tv och film
2016-01-27 @ 13:45:30
URL: http://efji.blogg.se/

gott

Svar: Ja verkligen💕
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0