Sakta ner

Nu är fredagen snart över. Varför ska tiden gå så fort när man inte vill att tiden ska gå fort. Jag hade ju inget planerat under helgen men nu så bestämde jag och en av mina bästa tjejer att vi skulle ut på stan och äta lunch imorgon. Kommer bli så mysigt och trevligt.<3

På söndag blir det dans som vanligt och imorgon kväll ska jag ta det lugnt och kolla på gladiatorerna. Det är något special avsnitt med kändisar som tävlar. Ska bli kul att se för Alexander Hermansson och Alexandra Bring ska vara med till exempel. 

Hoppas ni haft en underbar fredag och att vi hörs imorgon igen:)

XOXO


 <3

Skogsraah
2016-01-30 @ 01:48:22
URL: http://skogsraah.se

Hoppas helgen blir bra :)

Svar: Ja det hoppas jag med😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0