New in

Jag är hemma från skolan nu och jag vet att det är väldigt sent men jag har varit på stan efter skolan.

Under dagen idag så fick vi håltimme för matten var inställd och då stack jag och två kompisar ut på stan. Vi gick till bikbok och där hittade jag en jättefin jacka. Tyvärr hade jag inga pengar med mig men efter skolan möte jag upp mamma och vi gick och köpte jackan. Jag fick med mig ett blått spetslinne från bikbok också.

Så nu är jag väldigt glad och nöjd men nu måste jag fortsätta läsa min engelskabok för imorgon är det redovisning. Ouh inte taggad:(.

XOXO
























FrökenTV, bloggen om tv och film
2016-01-12 @ 14:58:29
URL: http://efji.blogg.se/

fin jacka :)

Svar: Tack!:)
Amanda Eriksson

Viktoria Eriksson
2016-01-12 @ 19:08:16
URL: http://vickons.blogg.se/

fina saker :)

Svar: Tack😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0