Mandy Jiroux

Jag är som de flesta vet nu galen i dans. Nej nu är jag bara tjatig sorry. Jag älskar verkligen mandy jiroux på youtube. Hennes videosar med instruktioner på hur man gör danserna till olika låtar är så grymt bra. Hade jag haft mer tid så hade jag suttit och kollat på dem hela tiden för jag skulle väldigt gärna lära mig alla danserna hon gjort instruktioner på för de är så grymt bra och är lite svårare och jag älskar verkligen utmaningar. Med hjälp av dessa videosar så kan jag öva på att dansa utan att behöva hitta på egna koreografier hela tiden. Jag älskar att hitta på egna koreografier men det är skönt att kunna öva på redan färdiga koreografier ibland för det blir lite mindre tänkande då och mer dansande.
 
Ni hittar hennes youtubekanal här och jag lovar att den verkligen är värd att kika in på.
 
 
Bambi
2016-01-25 @ 16:02:59
URL: http://iambaam.blogg.se

åååh ja hon är så sjukt duktig!!

svar: Tack för din kommentar tjejen !! <3

Svar: Ja eller hur:) Varsågod det var en självklarhet för mig din blogg var fin:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0