Lös dina egna problem.

Nu börjar även denna dagen ta slut och imorgon är det freeeeedaaaag.:)
 
Imorgon så har jag matteprov och jag har pluggat till det nästan tre timmar idag. Jag är verkligen så trött på matte nu.
Kan inte matten bara ta och lösa sina egna problem jag har ju så det räcker till ändå.:(
 
Imorgon har jag först franska, sedan matteprovet och efter det svenska sedan slutar vi. Jag tänkte först åkt in på btw imorgon som är en sak som vi har inne i kyrkan där massor av ungdomar träffas och umgås. Jag ville inte gå själv och eftersom jag inte hittade någon som ville följa med så bestämde jag mig för att vara hemma.
 
Det blir en lugn kväll istället med popcorn och film.:)
 
Hoppas ni haft en bra dag och att vi hörs imorgon igen.
 
XOXO
 
 
 
 
 
 
När jag satt och pluggade matte tänkte jag tillbaka på alla fantastiska minnen jag har med mig från brighton. Jag saknar verkligen detta:)
 
MartinaOlsson
2016-01-28 @ 23:41:20
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Vinn ett presentkort hos Solentro där du kan skapa din egna bok (fotobok, receptbok.. ja, det är bara fantasin som sätter gränserna)! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/57417/tavling-vinn-ett-presentkort-hos-solentro/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0