Kort dag med lång rubrik

Godmorgon!

Tisdag och det betyder i vanliga fall idrott men vår idrottslärare är borta så jag slutar vid 11:50 idag. Visst vi har en kort dag idag men jag kan ju inte säga att jag är glad direkt. Vi ska ha en engelska redovisning åter igen och jag har så ont i magen och mår illa pga det. Jag hoppas verkligen den går bättre än de tidigare engelska redovisningar.

När jag kommer hem så ska jag skriva andra inlägget i min bloggchallenge som jag kommit fram till är det bästa namnet jag kunde komma på. Det är ju väldigt roligt så det är väll det jag får ha i tanken hela tiden så jag glömmer hur rädd jag är inför engelskan.

Dagens outfit är yoga pants med boot cut från Victoria secret pink, Spetströja från Hollister ,örhängen från Marc by Marc Jacobs och skor från adidas.

Hoppas ni får en bra dag och att vi hörs senare. 

XOXO







Eleonora Adriana ♥
2016-01-26 @ 14:31:00
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Fin outfit :)

Svar: Tack:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0