Klaustrofobi känsla

Godmorgon!

Jag är påväg till skolan först nu idag. Brukar ju i vanliga fall åka ungefär tjugo över sju men idag börjar jag 20 minuter senare än vanligt så därför åker jag nu istället. Jag är ju van att kunna välja vilken plats jag vill sitta på men idag fick jag inte ens någon plats. Det är super mycket folk och jag fick nästan lite panik när jag såg det för jag hatar att stå intryckt. Men men de flesta går förhoppningsvis av nere vid min gamla skola och då hoppas jag att jag får en sittplats.

Idag är det kort dag i skolan så jag slutar 11:20 och då ska jag hem och faktiskt träna på en av danserna som mandy Jiroux har lagt upp tutorial på. Det ser jag riktigt mycket fram emot. Någonting jag ser lite mindre fram emot är dock att plugga till matteprovet som jag ska ha imorgon. Det måste ju göras så det är lika bra att få det gjort så fort som möjligt. 

Hoppas ni får en bra dag och att vi hörs senare.:)

XOXO




simone
2016-01-28 @ 10:19:17
URL: http://simones.se

haha aw aldrig kul att åka i så fullsatta bussar.

Svar: Nej det var riktigt jobbig😃
Amanda Eriksson

Bella - www.nouw.com/bellalicious
2016-01-28 @ 10:49:48

Usch hatar när bussen är så proppfull, tycker iallafall det känns lite bättre när man får en sittplats åtminstone! Ha en bra torsdag fina du, kram! 😃

Svar: Åh tack fina du💕
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0