Jag och mitt crazyhair

Jag sitter äntligen på bussen efter en promenad då jag inte såg någonting eftersom det blåser super mycket och mitt hår låg i mitt ansikte hela tiden.
Jsg vinglade en hel del eftersom jag försökte små springa samtidigt som det blåste och mitt hår flög in framför mitt ansikte. Såg säkert väldigt kul ut men jag bjöd på den. 

Skoldagen var jättelugn för först hade vi samhällslektion där vi pratade om samhällsekonomi och efter det var det engelska lektion där vi såg på en film.
Filmen var faktiskt väldigt intressant för den handlade om en stad som heter linfen och som ligger i Kina. 

Linfen är världens mest förorenade stad och det var det filmen handlade om. Hur det är att leva i en stad där det är lika farligt att andas luften som att röka 3 cigarettpaket om dagen.

Nu ska jag ta och lyssna på lite musik innan det är dags att ge sig ut i blåsten igen.

Hoppas ni har en bra dag och att vi hörs senare.

XOXO



Såhär känner jag inför att gå ut igen snart.
Isabella Huynh
2016-01-28 @ 14:01:54
URL: http://behuy.blogg.se

hoppas du får en trevlig torsdag!

Svar: Tack detsamma:)
Amanda Eriksson

Sigrid
2016-01-28 @ 15:07:05
URL: http://nouw.com/sigridalicia

Ja jisses vad det blåser idag. Känns som man ska blåsa bort, haha ;)

Svar: Ja det känns det verkligen som:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0