Helg!!

Äntligen helg igen!
Jag trodde verkligen att det här skulle kunna bli en lugn helg utan massa plugg men det kunde jag ju bara inbilla mig.
Jag har en samhällsdebattartikel som ska skrivas på måndag och den måste jag förbereda mig för och sedan har jag engelska glosor och matteprov nästa vecka. Ja jag hoppas att jag kan få lite tid att bara vara i helgen. 

Imorgon kommer faktiskt några familjekompisar från Ulricehamn hem till oss och eftersom de bor långt bort så träffar vi inte dem särskilt ofta så det blir trevligt. Annars så händer det inget speciellt mer än att jag har massa plugg. 

Dagen idag då? Jo den gick väldigt fort i alla fall. Jag har inte mått sådär jätte bra så det har varit lite jobbigt men jag ska hem och ta en tablett nu och hoppas att jag mår bättre efteråt. 

Hoppas vi hörs senare:)

XOXO






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0