Godis, godis, godis

Jag är påväg hem från stan nu. Det var super trevligt och mysigt. Tack bästa Cissi.<3 Jag sitter i alla fall på bussen nu och ska åka till Coop där jag ska möta upp mamma och Ida för att köpa godis inför ikväll.:)

Så skönt att jag ska möta dem där eftersom de åker bil så jag slipper gå från busshållplatsen och hem. Jag tog ju inte bästa skorna idag så mina fötter värker jättemycket nu. Tror till och med att jag lyckats få blåsa på foten:(.

Hoppas ni haft en bra dag och att vi hörs senare.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0