Från noll till hundra

Godmorgon!

Klockan är bara strax efter sju men jag kikade in här förre jag nästan hade vaknat för jag är så taggad på att verkligen göra den här bloggen bättre och utvecklas inom mitt bloggande. För tillfället så lägger jag mer tid på bloggandet än vad jag gör på pluggandet och det är kanske inte så bra. Det är ju så att jag tycker så mycket om er som kikar in här och jag älskar att skriva om mina känslor och tankar. Inspirationen försvinner dock lika fort som den kom om det är så att det inte verkar vara någon som är intresserad av det jag skriver. Jag tänkte börja lägga ut outfits inlägg lite då och då under veckan och jag tänkte göra lite fler åsiktsinlägg jag tycker bara det är väldigt svårt att komma på något bra ämne som jag har många och starka åsikter kring. Skulle ni tycka det var bra?

Okej det jag försöker säga är att om ni kikar in här och sedan känner att det där gillade jag inte riktigt så får du gärna skriva det så jag kan förbättra mig. Jag kämpar verkligen med den här bloggen och jag räknar inte med att få 100 000 läsare men ni som ändå kikar in kan väll komma med förslag på hur bloggen kan bli bättre så jag åtminstone kan komma en bit på väg till de där 100 000.

Jag hade blivit då glad om ni ville göra detta för mig för bara en sån sak som att ni kommenterar med era kloka tankar gör att jag känner tusen gånger mer inspiration och med mer inspiration blir det bättre inlägg.

Okej det var ju inte alls det jag skulle skriva om nu egentligen men när jag väll hade börjat så var det svårt att sluta innan jag fått allt sagt. 
Jaja dagen idag då? Jo det kommer ju några familjekompisar hit i eftermiddag men innan dess ska jag möjligtvis följa med mamma och handla och efter det så ska jag kanske träna eller köra dansspel på Wii med min lillasyster.

Ha en bra dag så hoppas jag vi hörs senare. 

XOXO






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0