Finns det någon pausknapp?

Godmorgon!

Tänk att det kan växla så mycket och så fort i temperatur. Igår var det -19 och nu är det -2. Men jag klagar inte det är mycket behagligare med -2. Det är dock tråkigt att det snart ska bli ännu varmare för då smälter ju det fina vinterlandet bort och kvar blir bara slask och kladd.

Nu är det ju äntligen fredag igen så det gör ju allt bättre. Veckorna bara rusar förbi ju så snart är det ju lov igen ju. Hinner ju knappt sörja över att det är långt kvar till fredag innan det faktiskt är fredag. 

Lite tråkigt är det dock att veckorna går fort för man hinner ju inte göra allt man vill hinna. Såklart är det också skönt för då blir det fortare sportlov och jag ser verkligen framemot det lovet. 

Ha en bra dag så hoppas jag vi hörs senare.

XOXO



Det här vill jag ju inte ska försvinna.:(





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0