Drömhus

Alla har vi väll någon gång fantiserat om hur det perfekta huset skulle se ut. Det har i alla fall jag gjort många gånger. Ett av mina drömyrken är ju arkitekt så huskonstruktioner är ju något jag älskar att kolla på och inspireras av. Jag har kollat på bilder på helt underbara hus och jag har spelat sims bara för att få designa och bygga hus hur många gånger som helst. Jag har till och med ägnat flera dagar i sträck åt att göra det perfekta huset på sims. Nu när jag inte har någon fungerande dator där sims fungerar så får jag nöja mig med att kolla på bilder av otroliga hus. Det kliar i fingrarna och gör mig lite smått frustrerad när jag ser folk på youtube som bygger drömhus efter drömhus på sims.
Jag kommer nog lägga en hel del tid framför sims när pappa äntligen fått tummen ur och fixat datorn sims är installerat på.
Jaja tillbaks till det som det här inlägget faktiskt skulle gå ut på att visa lite bilder på hur jag skulle vilja att mitt framtida hus ska se ut.
 
 
Hoppas ni gillar dem och att vi hörs senare.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Alla bilder är från weheartit<3
Isabella Huynh
2016-01-26 @ 14:01:27
URL: http://behuy.blogg.se

vilka härliga inspo bilder!

Svar: Ja visst är de fantastiska:)
Amanda Eriksson

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione
2016-01-26 @ 14:29:34
URL: http://dixiwonderland.com/

Om man ändå hade tillräckligt med pengar :P

Svar: Ja eller hur:)
Amanda Eriksson

natalia
2016-01-26 @ 15:53:17
URL: http://nouw.com/nattis

Så fina bilder!

Svar: Ja dröm eller hur:)
Amanda Eriksson

Emma Engström
2016-01-26 @ 19:43:17
URL: http://emmaengstrom.vione.se

Åh vad härligt det låter! :D Man blir så inspirerad!

Svar: Vad kul att du tyckte det var inspirerande:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0