DAG 5 - Sex sånger som jag är besatt av

1 Secret love song
 För det första älskar jag little mix alla låtar men just den gillar jag lite extra eftersom jag tycker texten är väldigt bra och jag gillar känslan man får när man lyssnar på den.
 
2 Love yourself
Jag älskar justin bieber och jag älskar låten eftersom den handlar om att älska fel person och en person som bryr sig om sig själv mer än om dig
 
3 if i was your girl
Jag gillar den för att jag känner igen mig lite i känslan. Att känna att man skulle göra allt bara för att få vara tillsammans med en speciell person.
 
4 Like no one's watching
Jag tycker molly sanden är en väldigt stark och inspirerande tjej och hennes texter tycker jag berör väldigt mycket. Jag är besatt av alla henne låtar men jag kände att jag behövde välja en och då valde jag denna. Jag gillar den här eftersom jag älskar att hon menar att man ska vara sig själv och inte bry sig om om folk kollar på en. Så känner jag nämligen när jag dansar. Jag skiter i om folk kollar jag älskar det och då spelar det ingen roll vad folk tycker.
 
5 See you again
Jag älskar den låten för att den är så fin och rörande. Jag älskar låtar som verkligen kan beröra en djupt.
 
6 Try
Den låten är så bra för jag kommer ofta på mig själv med att göra massor av saker för att få andra att gilla mig. När jag lyssnar på den här låten funderar jag på varför jag försöker så mycket. Det är inte värt det i slut ändan. Gillar du dig själv så lyser det igenom och folk kommer bli nyfikna på vem den där självsäkra tjejen är.
 
Det här var då femte delen i min lilla blogg challenge hoppas ni tyckte om den och att vi hörs senare igen:)
 
XOXO
Kom ihåg att älska dig själv precis som du är<3
Mimmi
2016-01-29 @ 19:49:09
URL: http://www.mimmipiggthebest.blogg.se

ååå tack snälla! :)
Jättefin blogg! Va gullig du är :)

Svar: Tack så mycket😃
Amanda Eriksson

Marlene S.R
2016-01-29 @ 21:21:04
URL: http://maarlenez.blogg.se/

så bra låtar!

Svar: Ja eller hur😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0