DAG 3 - Åtta saker som stör mig

1 Personer som har alldeles för högt ljud i hörlurarna på bussen. Speciellt när det är på morgonen du är jättetrött och hela bussen är tyst utom personens dumma hörlurar.

2 västrafik. Ja de kan ju aldrig vara i tid. Antingen är de sena, inställda eller bara inte dyker upp av oklar anledning.
De är även jobbigt när bussen jag åker på från stan är en minut sen och att jag då precis missar min anslutning som ska fortsätta hem till mig när den andra bussen har slutstation.

3 hint om hemlighet
När någon hintar om att de har en hemlighet men inte berättar den. Vill du inte berätta låt bli att ge små hintar om att du har en hemlighet då. Har man sagt A får man säga B.

4 sena människor
Jag avskyr verkligen att bli sen och som tur är är jag alltid ute i väldigt god tid ibland lite föööör god tid. Men människor som inte kan komma på utsatt tid stör mig verkligen. Men då tänker jag inte typ två minuter utan tio eller mer.

5 Stökigt rum
Jag skulle inte säga att jag är pedantisk alltså att allt ska ligga i en speciell ordning men massor av kläder eller saker på golvet eller något annat ställe där de inte ska vara är väldigt störande.

6 Internet som inte fungerar
När jag verkligen behöver göra något på nätet men att nätet inte fungerar. Det brukar alltid vara så att internet ska sluta fungera just precis när det är något  viktigt jag behöver använda det till.

7 När jag inte vet vad som ska göras.
Jag stör mig verkligen på saker som är oklara. T.ex förra tisdagen när det var snökaos och ingen visste om det skulle vara någon idrott eller inte eftersom ingen från skolan meddelade något utan vi fick själv både mejla och smsa för att lyckas få svar.

8 precis missa bussen
När man är 50 meter från busshållplatsen och ser att bussen går trots att den enligt tidtabell inte skulle komma förrens om 2 minuter.
 
Jag är jätte ledsen att det här inlägget kommer så sent men jag var ju i skolan och sedan var jag på resturang med mamma och syrran så det är därför.
Hoppas det är okej och att vi hörs senare ändå.

XOXO


I brist på andra bilder för tillfället får ni de här. 
 
Amanda Jona [SPONTAN]
2016-01-28 @ 06:53:25
URL: http://spontan.blogg.se

Känner så igen mig i mycket av det du skriver! :)

Svar: Ja vad kul att jag inte är ensam😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0