DAG 2 - nio saker som jag gör varje dag

1 Lyssnar på musik
Jag lyssnar på bussen påväg till skolan och från skolan. Jag lyssnar även hela tiden när jag åker bil någonstans eller lagar mat och ibland också när jag bloggar som nu till exempel.
 
2 Dansar runt i huset
Jag älskar att bara flyga runt i huset och dansa hur jag vill och komma på nya danssteg och kombinationer. Mamma och pappa tycker jag är lite i vägen ofta men det gör ingenting för jag älskar det ju det är väll viktigast.
 
3 Tänker hur lycklig jag är över allt jag har
Ja är jag ledsen och nere så blir mitt humör alltid bättre av att tänka på allt jag har och hur tacksam jag är över det. Jag tycker det faktsikt är en väldigt viktig sak att göra varje dag för att uppskatta livet mer.
 
4 Inspireras
Jag är inne på weheartit, ser bilder på facebook, läser bloggar och lyssnar på musik. Allt det och mycket mer får man ju inspiration av. Inspirationen finns ju överallt.
 
5 Ser fram emot saker som ska hända
Jag kan tillexempel fundera på vad jag ska packa inför en resa eller fundera på vad jag ska ha på mig när jag ska träffa kompisar eller fundera på hur en resa skulle kunna bli den bästa någonsin.
 
6 Sjunger
Jag gör det så fort jag lyssnar på musik men även när jag inte lyssnar på musik. Det är inte alltid så bra att jag är dålig på att inte sjunga när jag lyssnar på musik eftersom jag lyssnar på bussen men jag brukar faktiskt kunna låta bli det på bussen. Jag gör det så ofta att mamma och pappa ibland säger åt mig att vara tyst. Ooops!
 
7 Lägger tid på sociala medier
Instagram, facebook, blogg, snapchat är de sociala medierna jag använder och lägger väldigt mycket av min vakna tid på.  Lite för mycket ibland när det finns massor av saker jag borde göra istället.
 
8 Fotar
Jag tror faktsikt inte jag går en ända dag utan att ta kort på något. Jag snapar ju väldigt mycket med mina kompisar så där tar jag ju kort. Jag tar selfies och jag fotar om jag ser något fint eller något som ser gott ut.
 
9 Funderar över vem jag är.
Ja det gör jag. Ena stund är jag helt säker medans andra så tvekar jag. Är jag tillräckligt bra? Gillar verkligen folk mig? Gjorde jag rätt val? Så mycket frågor flyger runt i mitt huvud varje dag.
 
Hoppas ni tyckte om inlägget och så hoppas jag vi hörs senare.
 
XOXO
 
 
Bilder från en av dagsresorna till london under min språkresa till brighton i sommras.
 
Bild från Brighton
VERONICA - fashionblog
2016-01-26 @ 16:22:58
URL: http://vveronicas.com/

Gud så härligt inlägg tjejen! Underbart!

Svar: Nämen tack vad kul att höra:)Kram
Amanda Eriksson

Terese
2016-01-26 @ 16:35:32
URL: http://tereseflinth.se

Åh så härligt!

sv: Ja det var gott :)
Kram

Svar: Ja:)
Amanda Eriksson

Tilda
2016-01-26 @ 17:30:53
URL: http://nouw.com/tildaochmolly

Super fin blogg!!! :)

Svar: Tack så mycket😃
Amanda Eriksson

Tuva Björnwall
2016-01-26 @ 17:42:37
URL: http://nouw.com/fattagaloppen

Kul inlägg :D

Svar: Tack😃
Amanda Eriksson

Sarah
2016-01-26 @ 19:40:57
URL: http://hlyrs.blogg.se

Roligt inlägg, så kul att läsa! :D

Svar: Tack vad kul att du tyckte det:)
Amanda Eriksson

Mikaela
2016-01-26 @ 20:15:24
URL: http://www.mikaelathungren.blogg.se

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket:)
Amanda Eriksson

emelie
2016-01-26 @ 20:21:39
URL: http://nouw.com/emelieastemo

underbara london!:D

Svar: Ja jag saknar det verkligen:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0