Veckans dans

Gårdagens lektion var väldigt annorlunda mot förra lektionen. Vi hade fått ny lärare fast det visste jag att vi skulle få för hon hälsade på gruppen förra veckan. Det var en ny termin nu också så vi hade fått tre nya elever och det var ju lite roligt. 

Det är alltid kul med nya människor att style inför. Haha nej men jag gillar att visa vad jag kan för fler människor. Jag är ju stolt över det jag kan och då vill jag ju såklart visa det för så många som möjligt. 

Vi lärde oss en ny uppvärmningsdans och den var väldigt rolig. Vi tränade lite teknik, lite styrka och till sist så började vi på vårens uppvisningskoreografi. 
Den nya läraren var väldigt bra, rolig och peppande men hon gjorde det lite för enkelt och gick igenom väldigt noggrant. 

Det blev lite jobbigt eftersom man kände att man kunde det redan efter tredje gången hon gick igenom det men att hon ändå gick igenom det dubbelt så många gånger.

Jag tyckte att den förra läraren gick igenom lite för noggrant och gjorde det för enkelt i början också så jag hoppas att det blir bättre längre fram. Hon hade ju aldrig haft oss innan och så var det nya elever så hon ville väll kolla vad vi gick för.

Vi hade fått ny sal också och den nya salen var bara hälften så stor som förra salen och vi hade blivit fler än förra terminen. Det var kanske inte jättebra för det var lite trångt och man vågade inte riktigt ta ut rörelserna helt för man var rädd att slå till någon. Det var trångt igår och då var det ändå många som inte var där. Så får väll se hur det går nästa gång. 

Jag kommer dock inte kunna gå nästa vecka för jag åker till Hemsedal för att åka skidor på lördag nästa vecka. Jag har lite smått ångest över att jag missar ett träningstillfälle men jag får tänka på att jag faktiskt tränar när jag åker skidor och det ska jag ju göra i en hel vecka.

Så jag tyckte lektionen igår var bra men jag hoppas att den blir ännu bättre nästa gång.

XOXO



MartinaOlsson
2016-02-08 @ 19:44:01
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

hej! allt bra? :)

Svar: Ja absolut😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0