Välkommen tisdag.

Godmorgon!
 
Vaknade med värsta värken i magen och orkade knappt resa mig ur sängen. Jag tog mig dock upp klädde på mig, sminkade mig och gick ner och åt frukost och efter jag hade ätit så kändes min mage lite bättre och jag gav mig iväg till skolan trots allt. Jag sitter nu på bussen och lyssnar på Little Mix album Salute. Jag älskar Little Mix och tycker de är grymt duktiga och man känner verkligen power från dessa tjejer. Har ni inte lyssnat på deras låtar så tycker jag verkligen ni bör ge dem en chans. 
 
Vår idrottslärare är borta även denna vecka så vi har ingen idrott och slutar därför 11.50. Jag och några kompisar ska äta lunch på subway då och efter det så åker jag hem och gör det vanliga som innebär plugg och bloggande.
 
Nu rockar vi den här dagen och sprider bara glädje och kärlek.
 
XOXO
 
 
 
 
 
Nike
2016-02-02 @ 08:21:14
URL: http://nouw.com/nikelinds

Vilken härlig inställning. Jag borde också tänka mer så. Jag tänker mest på att jag har föreläsningar till kl 17 idag och det känns så himla jobbigt. Men jag borde tänka mer att jag ska rocka dagen istället, föreläsning eller ej :)

Svar: Ja se det positiva istället för det negativa man får ju ut och lär sig ju ganska mycket av föreläsningar.:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0