Två dagar kvar

Godmorgon!

Provet igår gick sisådär kändes det som men jag hoppas verkligen att det gick bättre än vad det kändes. Jag missade två länder och huvudstäder och svarade fel på två frågor. 

Idag slutar jag som vanligt tidigt och får se om jag äter i skolan eller om jag tar och äter när jag kommer hem istället. 

Nu är det bara två dagar kvar till lov och tre dagar kvar tills jag äntligen ska få åka skidor igen och jag är så taggad. 
Jag köpte godis som jag och mina kompisar ska ha på bussen när vi åker dit och förhoppningsvis räcker det till att ha under veckan vi är där också. Det blev ju ändå ett kilo nästan.

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare😃

XOXO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0