Snö?

Godmorgon!

Sista dagen innan lovet idag och jag är fortfarande så lycklig. Trots att det ligger snö på backen. Hela nästa vecka ska jag få åka skidor och umgås med härliga kompisar och äta god mat. 

Idag när jag kommer hem så gäller det verkligen att packa färdigt det sista och efter det så kan jag göra lite vad jag vill för har inga andra måsten. Så skönt.

Okej kan erkänna att jag inte är helt nöjd över att det ligger snö på backen men jag hoppas det försvinner fort.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0