Riktigt bra

Dagen idag har varit riktigt bra. Hade ju sovmorgon och det var väldigt skönt och det var faktiskt inte så jobbigt att sluta sent heller.  Det var väldigt chill lektioner och dagen var allmänt lugn.
Jag och några kompisar satt nere i skolans café och pluggade inför provet på onsdag under sista lektionen. Det var riktigt mysigt för vi hade tända ljus och så förhörde vi varandra.

När jag kom hem så hade gulligaste pappan köpt sallad till mig och min syster så den åt jag och sedan satte jag mig direkt och pluggade. Jag pluggade inför provet i ca två timmar och nu det sista jag gjorde innan jag satte mig här var att hjälpa mamma att göra hemmagjord müsli och göra iordning en frukttallrik.

Nu sitter jag i soffan och kollar på Husdrömmar och äter min frukt och jag ska nog göra lite korsord också.










XOXO

Tilda Barkselius
2016-02-08 @ 20:54:41
URL: http://fluring.blogg.se/

Åh så mysigt med låter!

Svar: Ja det var mysigt💕
Amanda Eriksson

Natahlie
2016-02-08 @ 21:51:50
URL: http://nouw.com/Mariinos

Just nu pågår en frågestund på min blogg, och den som ställer bästa frågan vinner ett inlägg om sin blogg. Lät detta intressant? Inlägget hittar du under min header. Kram! :)

Svar: Okej😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0