Positivt och Negativt

Nu är det kväll och jag har pluggat väldigt mycket idag och varit duktig tycker jag så nu ska jag unna mig en stunds avkoppling innan jag ska sova. Jag tänkte nu först i alla fall ta och lista lite bra saker och lite dåliga saker med den här dagen.
 
Positiva
•Jag fick mitt första samarbete
•Jag hade en mysig lunch med kompisar
•Jag slutade tidigt
•Jag var duktig och pluggade flitigt inför mitt prov i geografi
•Det var SOL.
 
Negativt
•Jag hade ont i huvudet större delen av dagen
•Jag hade inte tillräckligt bra ideer till blogginlägg
•Jag lyckades inte förbereda något för mitt muntliga prov i franska eftersom jag inte förstod vad jag skulle göra.
•Det blåste
 
Så det var mest bra grejer idag och och imorgon är det ju fredag och det är ju jätteskönt också.

Pappa lagade förresten ost och skinkpaj till middag och den blev jättegod trots att det var första gången som han gjorde den. Han ska absolut laga mer mat än vad han gör tycker jag, synd att han inte tycker det är kul för han ÄR duktig:)

Vad var bra eller dåligt med eran dag?
 
XOXO





 
Josefin
2016-02-04 @ 20:47:13
URL: http://josefinu.blogg.se

Så skönt med fredag imorgon!:)

Svar: Ja verkligen:)
Amanda Eriksson

Amanda Jona [SPONTAN]
2016-02-04 @ 21:35:11
URL: http://spontan.blogg.se

Pajen såg verkligen så god ut! :)

Svar: Det var den😃
Amanda Eriksson

Celine
2016-02-05 @ 15:40:32
URL: http://celinelf.blogg.se

Haha alltså jag blir helt chockad när jag ser gräs på bilderna! Är så långt ifrån vad vi har i Kiruna och Luleå!

Svar: Jaha ja här är det helt torrt på marken:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0