Måndagspepp

Idag peppar vi för en ny vecka för en ny vecka innebär en vecka närmare lov ju. Ju fler dagar som går desto närmre lov och det är det som får mig att klara av varje vecka. Jag ser alltid till att ha något att se fram emot varje vecka för att klara av veckan bättre. Jag ser även till att veta precis vad jag ska göra varje dag så att jag inte blir stressad över att jag har glömt att göra något.
Planering är en väldigt viktig del för mig för att klara av veckan så smidigt som möjligt.
 
Idag så ska jag plugga franska eftersom jag har läsförståelseprov på onsdag och hörförståelseprov på fredag.
Jag har även planerat att plugga lite geografi inför provet jag har på onsdag v 6 denna veckan så jag slipper göra sista-miuten plugg. Det får mig också att klara av veckan lättare om jag sprider ut allt mitt plugg över veckan istället för att göra allt på en dag.
 
Hoppas ni får en väldigt bra dag och att vi hörs senare.
 
XOXO
 
 
 
 
 

 
 
Emma -Merakibeauty.se
2016-02-01 @ 08:23:32
URL: http://merakibeauty.se

svar; tack snälla:)

Svar: Varsågod😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0