L.y.c.k.a

L.y.c.k.a är precis det rätta ordet just nu. Jag är verkligen så lycklig just nu. Jag har inget plugg så jag kan bara sitta och kolla på youtube och göra vad jag vill resten av dagen. Imorgon är det sista dagen innan lovet och på lördag åker jag till Hemsedal för en veckas skidåkning.

Jag fick mitt lyckorus som jag har just nu idag när jag gick hem och tänkte på allt ovanför och jag läste även en blogg och blev extra lycklig av tjejens lycka över att hennes familj nyss köpt ett nytt hus. Tänk att något så litet egentligen kan göra en så glad. Jag har så mycket som jag är glad över just nu och jag är verkligen så taggad på livet för tillfället. 

Dagen idag har därför som ni förstår varit väldigt bra och jag hoppas att den fortsätter så här. När jag kom hem idag vilket var klockan 12 så gjorde jag i ordning lunch och åt den framför tvn med youtube på. Nu sitter jag fortfarande och kollar på youtube och senare när mamma kommer hem så ska jag börja packa inför resan.

Hoppas ni haft och får en fortsatt grym dag så hörs vi sen.

XOXO



Min lunch blev en wrap med matyoghurt, cornfilé, grönsaker och riven ost.
anneli
2016-02-11 @ 16:46:55
URL: http://annelibloms.blogg.se/

herregud vad gott det ser ut :)

Svar: Det var det😃
Amanda Eriksson

Isabella Huynh
2016-02-11 @ 17:15:55
URL: http://behuy.blogg.se

vad gott!

Svar: Ja verkligen😃
Amanda Eriksson

christin
2016-02-11 @ 17:36:36
URL: http://justlikecandy.blogg.se

Ser supergott ut! :o)

Svar: Det var det😃
Amanda Eriksson

Zaisha <3
2016-02-11 @ 23:56:37
URL: http://zaisha.blogg.se/

lycka är det bästa som finns! och inget plugg är nästa lite bättre!! hehe

Svar: Ja verkligen😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0