Livet rullar på

Godmorgon! 

Hur är det rullar livet på som vanligt?

Ja för mig kan man väll säga att det gör det i alla fall. Jag var ju på den där ungdoms"träffen i kyrkan igår och det var super trevligt. Vi åt god mat i form av bruschetta med tomatsallad på till förrätt, potatisgratäng och kycklingklubbor till varmrätt och till sist vaniljglass med varmhallonsås. Det var riktigt god måltid. Vi spelade även spel och bara pratade så jag hade en super mysig kväll.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt och blogga och kolla på film för mår fortfarande lite sådär och jag är ganska säker på att det inte kommer bli bättre om jag inte vilar. 
Ikväll ska jag dock titta på Melodifestivalen.

Jag hör många olika åsikter kring melodifestivalen. Vissa tycker att det är tradition att kolla på den, vissa tycker att det inte är roligt längre och vissa tycker att det är mysigt att se på eftersom det ofta samlar hela familjen. 

Jag är stort fan av det sist nämnda. Det är inte många program som alla i familjen vill se men Melodifestivalen är ändå ett sådant program. Jag tycker om Melodifestivalen också eftersom jag kollat på den sen jag var väldigt liten och det är synd att bryta det. 

Ja så ser min dag ut, men hur ser eran dag ut?

XOXO





Tyvärr var jag alldeles för hungrig och tyckte det var lite pinsamt att att fota maten så det blev tyvär inte så att jag gjorde det så därför fick det bli lite bilder från internet men jag hoppas det går bra. Det var i alla fall det vi åt.
Emma
2016-02-06 @ 08:47:17
URL: http://enemma.webblogg.se

Men så gott de såg ut, nu blev jag ju hungrig!!

Svar: Det var väldigt gott😃
Amanda Eriksson

Matilda Berlin
2016-02-06 @ 10:31:44
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Men oj vad mycket gott! =)

Svar: Ja😃
Amanda Eriksson

christin
2016-02-06 @ 12:04:03
URL: http://justlikecandy.blogg.se

Vilka härliga bilder! :o)

här är det barnen som har schack o fotbolls tävlingar, men hoppas hinna lite melodifestivalmys ikväll :o)

Svar: Ja mellomys är ju viktigaste;)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0