Lite närmare prov

Nu är även denna dag snart slut för min del och det innebär att det snart är dags  för prov. Jag är väldigt orolig inför provet så jag ska försöka lugna ner mig så att det löser sig. 
Ja men först så ska jag ta och kolla på Parneviks och såklart få min skönhetssömn. 

Jag skrev ju förresten igår att vi beställt linas barnkasse och idag åt vi första maträtten och det var sååå gott. 
Det var hamburgare med sötpotatis och lite grönsaker och sallad och en jättegod sås. Efter den goda middagen åt jag min hallonsemla och mamma och Ida åt sina vanliga semlor och nu så sitter jag då i soffan och kollar på Parneviks.

Godnatt älskade ni:)

XOXO


Jag stekte bröden:)














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0