Lägervecka

Jag ska på skidläger med en ungdomsgrupp från kyrkan imorgon och jag är jätte besviken över att jag inte kommer att ha internet utom möjligtvis i värmestugan där jag kanske max ägnar en timme om dagen. På den timmen ska jag hinna att äta, gå på toa och såklart svara på era kommentarer om ni nu skulle förlåta mig för den dåliga bloggningen som kommer vara under den kommande veckan.
 
Så det kommer därför inte att kunna bli några direktinlägg utan jag ägnade en helvecka åt att göra tidsinställda inlägg som kommer komma upp under de dagar jag är borta. Det blir en blogg challenge som egentligen skulle täcka 14 dagar men jag bestämde att göra så att det kommer upp både dag 1 och 2 från challengen första dagen på resan och dag 3 och 4 från challengen på dag två av resan och så vidare (hoppas ni förstod hur jag menar). Sedan blir det även ett bildinspo inlägg med bilder från weheartit.
 
Jag hoppas verkligen att ni ska tycka att detta funkar bra nu under veckan jag är borta. Jag hade så gärna velat kunna blogga ordentliga inlägg men jag hoppas verkligen att dessa är tillräckligt bra för att ni ska fortsätta kika in här.
 
Jag hann få min bok som jag hade beställt innan jag åkte. Yes!!

Världens bästa pappa har man❤️

 
Skogsraah
2016-02-12 @ 21:05:00
URL: http://skogsraah.se

Vad kul :)

Svar: Ja😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0