Förlåt att jag är sen

Jag är ledsen att jag inte skrivit tidigare men direkt när jag kom hem var jag tvungen att sätta mig och plugga inför mitt geografiprov som jag har imorgon.
Därför har jag inte kunnat skriva tidigare.

Jag har även gjort min hallonssås som jag ska ha i min semla sedan.
Nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs senare.

Update: Förlåt att det blev så tvärt avslut men mamma skulle precis tvätta träningskläder och jag hade inte duschat sedan jag kom hem från skolan vilket jag behövde eftersom sista lektionen var idrott. Jag hade därför fortfarande träningskläder på mig. Jag ville inte sätta på mig andra kläder förens jag hade duschat så när mamma ville ha träningskläderna snabbt så var jag tvungen att direkt hoppa i i duschen.

Oj vad lång förklaring det blev men jag hoppas ni förstår. 

Nu tänkte jag i alla fall berätta om skoldagen. 
Skoldagen var väldigt lyckad för på engelskan så gjorde vi ett läxförhör som jag bara fick ett fel på. Vi gjorde även ett hörförståelse test som jag också bara fick ett fel på, sedan ett läsförståelse test som jag fick alla rätt på. så jag var super stolt över mig själv efter den lektionen. 

Till lunch blev det köttbullar och det var väldigt gott och på idrotten gjorde vi lite olika styrke- och uthållningsövningar i lag liknande mästarnas mästare. Vi kunde peppa varandra i lagen så att vi orkade längre och det var jätteroligt. Jag slog mitt rekord i 90 grader och det var såklart jättekul.
Så den här dagen har varit riktigt bra.

Hoppas eran dag också varit bra:)

XOXO






Elin
2016-02-09 @ 17:53:47
URL: http://nouw.com/elinsfoto

Hoppas det går bra på provet imorgon :)

Svar: Tack så mycket. Det hoppas jag också😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0