Fettisdagen

Godmorgon! 

Idag är det fettisdagen och det betyder att vi ska äta semla hos oss. Jag gillar inte mandelmassa så jag ska istället ha hallonssås och hallongrädde i min och jag ser väldigt mycket fram emot att äta den för det blir första och kanske sista semlan för i år.:(

Igår förresten så fick vi hem vår linas matkasse och det är också en grej jag sett fram emot. Så nu är jag väldigt taggad på att pröva första maträtten som kommer bli hamburgare. Den får jag prova idag när jag kommer hem så jag hoppas skolan går fort.:)

Hoppas ni får en bra dag och att vi hörs senare. 

XOXO
Endast plastpåsen som vi fick med kylvaror i för hittade inte papperspåsen som man fick övriga grejer i.

veckans meny.


Amanda Jona [SPONTAN]
2016-02-09 @ 08:06:45
URL: http://spontan.blogg.se

Det lät ju verkligen supergott att ha hallonsås istället för mandelmassa!

Svar: Ja jag gillar det😃
Amanda Eriksson

Nike - inredning, trender och studentliv
2016-02-09 @ 13:42:33
URL: http://nouw.com/nikelinds

Mmm, hallonsemla lät jättegott! Jag gillar mandelmassa och grädde, men inte semlor. Himla ologiskt egentligen..

Svar: Ja vad konstigt:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0