Dag 3: Ett foto på ett husdjur jag gärna ville ha

Jag har alltid velat ha en hund, Speciellt en liten chihuahua. Jag har frågat mamma och pappa flera gånger men det har aldrig lyckats. Mamma är allergisk och min lillasyster är lite rädd för hundar och både mamma och pappa tror att det tillslut kommer bli dem som får gå ut och gå och ta hand om den. Mamma och pappa känner inte heller för att behöva betala för all mat och kurser och veterinären. Jag har verkligen frågat så många gånger och försökt med allt för att övertala dem. Jag har till och med sökt på nätet om hur man ska kunna övertala föräldrarna så att de går med på att skaffa hund. Jag ska absolut skaffa en liten chihuahua när jag flyttar hemifrån för då kan ju mamma och pappa inte ha några invändningar mot det. Jag vill vakna på morgonen och se den lilla hunden ligga i sin korg och kolla på mig med ögonon som säger att den vill ut och gå. Efter en lång och härlig promenad med mycket bus vill jag göra en riktigt god frukost och krypa upp med hunden i soffan och äta min goda frukost och kolla på någon mysig film.
 
Vilket djur vill ni allra helst ha?
 
XOXO
Bild från weheartit.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0