Believe, dance and dream

Nu är jag hemma från skolan och har inte gjort något mer än att sitta i soffan och hålla på med mobilen sedan jag kom hem vid 3. Lite senare idag måste jag packa ner allt det jag plockade fram igår och som jag ska ha med mig. Jag har skrivit en checklista som jag ska pricka av de sista på och sen ska allt bara ner i väskorna och så är jag redo att åka. Bussen går imorgon klockan åtta och jag måste åka här hemifrån senast kvart över sju vilket innebär att jag måste gå upp senast klockan sex. 
 
Skoldagen idag gick förvånansvärt fort vilket jag inte klagar över och jag gjorde mitt muntliga "prov" på franskan och det gick bättre än vad jag förväntat mig i alla fall.
Övriga lektioner var väldigt lugna och det är skönt speciellt på fredagar och sista dagen innan lov:)
 
Åh jag fick förresten precis hem mina posters från Therese Lindgrens webshop och jag är så nöjd. Nu ska jag bara åka ner till Ikea och köpa ramar till dem och sedan kan jag sätta upp dem på vägen. Så taggad!!:)
 
Nu ska jag skriva de sista inläggen till nästa vecka och sedan ska jag ta och måla lite i min målarbok.
 
Hoppas vi hörs sen:)
 
XOXO
 






 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0