Äntligen torsdag.

Godmorgon!

Idag är det torsdag och det betyder för er som inte vet att jag har väldigt kort dag idag. Jag slutar 11:20 och ska då äta lunch på stan med några klasskompisar och sedan åka hem för att plugga till geografiprovet som jag har  på onsdag nästa vecka. 

Jag måste även förbereda mig inför det muntliga provet i franska nästa vecka och jag vet knappt vad man ska förbereda där så det kommer gå väldigt bra känner jag. Eller kanske inte men jag hoppas det löser sig. 

Hoppas ni får en grym dag och att vi hörs senare.

XOXO
Kolla vilken liten och söt banan jag hittade i kylen idag när jag skulle göra smoothie det är den sötaste banan jag sett i mitt liv. Ja Jag har väldigt liten hand.:)
marina
2016-02-04 @ 11:31:29
URL: http://marinapalme.blogg.se

Väldigt liten banan, jämför med min egen hand som också är liten och då är bananen inte stor! :P

Svar: Nej den var pytteliten.:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0