Ändrade planer

Det blev ändrade planer idag. Först så tänkte jag bara vara hemma och kolla på film eftersom jag inte kände mig jättebra men vid tolv började jag känna mig lite bättre så jag, mamma och Ida åkte in till stan för att köpa godis inför mello ikväll och när vi ändå var där köpte vi kapslar till våran kaffemaskin också.

Jag kollade faktiskt på film imorse dock och då blev det Kalle och chokladfabriken och så blev det även första avsnittet av serien the carrie diaries. Jag älskade första avsnittet och jag hoppas verkligen att resten av serien också är bra för jag gillar verkligen skådespelerskan som spelar Carrie. 

Hon heter annasophia robb och har varit med i filmer som t.ex Kalle och chokladfabriken vilket var lite roligt eftersom jag började se the Carrie diaries direkt efter Kalle och choklad fabriken. Hon har även varit med i filmerna soul surfer och bron till terabitia och båda de filmerna gillade jag super mycket. 

Nu sitter vi förresten på bussen hem och när jag kommer hem tänkte jag skriva ett inlägg som jag hoppas ni ska tycka om. 

XOXO





Ungefär i åldern då hon var med i soul surfer.

Annasophia nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0