Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag mina hjärtan!
 
Det är långt ifrån alla som har längtat till den här dagen. För alla singlar där ute så vill jag bara ge er lite tips på vad ni kan göra idag och positiva saker med den här dagen trots att ni är singel.
 
TIPS
* Bjud hem dina singel tjejkompisar och ät en god middag och bara njut av varandras sällskap.
* laga trerätters middag till din familj.
* Gör något du tycker är riktigt roligt och gör det hela dagen.
* Ät glass och kolla på film
 
Positiva saker
* Mer choklad till dig
* Ingen tom plånbok
* Ingen ångest över vad du ska köpa till din älskling
* Inga krav på att göra massor av romantiska saler
 
Ja det är inte SÅ dumt att vara singel ändå.
 
Alla hjärtans dag är inte bara då man ska visa sin pojkvän/ flickvän lite extra kärlek utan hela omgivningen. Jag tycker att dennna dagen är till för att visa alla runt omkring dig hur mycket de betyder för dig och en dag att bara umgås och njuta av alla människor du har som älskar dig. Jag tycker även att det här är dagen då man ska sprida lite kärlek till de som kanske inte har någon att få kärlek ifrån. Bjud på ett leende till människor du går förbi men kanske framförallt till de som sitter längs med gatorna och utanför mataffärerna som verkligen skulle behöva se att människor faktiskt ser dem.
 
Hoppas ni får en bra dag vare sig du har en partner eller inte:)
 
XOXO
 
 
Louise
2016-02-14 @ 11:14:38
URL: http://louiseamanda.se

Glad alla hjärtans dag! :)

Svar: Tack detsamma❤️
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0