Mina mornar

Imorgon börjar ju skolan igen efter ett förhoppningsvis bra jullov och att skolan börjar betyder ju att det är dags att komma in i rutiner igen. Då tänkte jag passa på att berätta för er om min morgonrutin och kvällsrutin. Första inlägget blir morgonrutinen.

Jag börjar med att gå upp vid klockan halv sju för att då klä på mig och tvätta ansiktet. 




Vid sju så äter jag frukost och min frukost består för det mesta av yoghurt med müsli och hallon, en macka med ost eller skinka och så ett glas juice. Det är ju viktigt att äta en riktigt bra frukost trots att man kanske är väldigt trött och helst inte vill äta någonting alls så är det ändå viktigt att få i sig någonting för att kunna lära sig så mycket som möjligt i skolan.:)



Efter frukosten packar jag skolväskan och sedan så går jag iväg till bussen och åker till skolan.:)

Det här var då min morgonrutin och lite senare kommer även en kvällsrutin. 

Kram
shazi
2015-01-09 @ 11:45:38
URL: http://shazi.blogg.se/

bra rekomendation(Y)

Svar: Tack:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0