Nu kör vi!!

Godmorgon! 

Nu ska jag strax åka iväg till våran mötesplats för idag och jag är sååå taggad. Idag väntar en 8h lång bussresa och inte så mycket mer än så faktiskt. Vi kommer vara framme rätt sent och då ska vi väll bara packa upp och umgås.

Hela veckan kommer bestå av väldigt mycket skidåkning och en heldel godis;)
Vi kommer hinna umgås mycket och bara ha det allmänt trevligt.
Imorgon är det alla hjärtansdag och då får vi kanske lite lyxigare middag och så kanske det händer något annat roligt.

I eftermiddag kommer det upp ett inlägg om hur hela den här dagen har sett ut så kika gärna in här under dagen. 

Hoppas ni får en fantastisk dag.:)

XOXO





Eftersom jag kommer sitta på en buss i 8h så kände jag tidigare idag att jag var tvungen att köra på en skön outfit och då alltså inte tighta jeans. Så det fick bli detta.
Sarah
2016-02-13 @ 11:43:00
URL: http://CheerSarah.devote.se

Jobbigt o sitta på en buss så länge :P

Svar: Ja men det gick bra💕
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0