Loombands armband

Nu är jag hemma från skolan och tänkte ta och göra lite loombands armband.
När jag kom hem och bestämde mig för att göra loombands armband så tänkte jag prova om det fungerade att ändra om piggarna på min virkmall med hjälp av en typ krok. Jag och mamma hade nämligen haft väldiga problem med att flytta på raderna av piggar för de satt så fruktansvärt hårt fast. Vi har till och med råkat ta sönder två stycken rader. 

Då ville jag prova om det gick lättare med den där kroken. Tror ni inte då att jag bara för det inte hittar den. Det brukar alltid vara så för mig att när jag verkligen behöver något och gärna direkt tillexempel om jag ska iväg någonstans så är saken jag behöver borta. Det händer alltid mig. 
Jag letade på massor av ställen och han bli ganska irriterad innan jag till slut hittade den.

När jag kom på att jag ville göra armband så kom jag också på att jag ville visa er min samling av just dessa loombands armbanden. Jag har en heldel så att jag hoppas ni ska tycka att det är roligt att se. 


Hela samlingen














Av dessa ovan så är inte alla likadana band men som har olika färgkombinationer med för på dessa ville jag bara visa hur modellen ser ut.





Så här förvarar jag de som jag gillar bäst.
Här förvarar jag övriga.:)

Nej nu ska jag börja göra lite fler.:)
Den här ska jag använda idag.
Till detta armband.

XOXO
Alice Larsdotter
2016-02-01 @ 19:47:08
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se

Visst verkar det vara så härligt!

Svar: Ja:)
Amanda Eriksson

ISABELLA
2016-02-01 @ 21:18:12
URL: http://isabella.vione.se

Så fina! :)

Svar: Tack😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0