Dag 4: Drömbröllop

 När jag var yngre så fantiserade jag ofta om hur jag ville hur mitt framtida bröllop skulle se ut. 
Jag har faktiskt inte funderat på det på ett tag men därför är det extra roligt att få ta upp tankarna på det igen. 
Jag skulle vilja ha ett ganska stort bröllop med alla vänner och hela familjen. Jag skulle vilja gifta mig här i sverige på sommaren och gärna ute vid havet. Min bröllopsbukett vill jag ska ha vita rosor och ljusblåa blommor av olika sorter, min bröllopsklänning ska vara vit men med mycket detaljer och jag skulle även vilja att min bröllopsresa går till mauritius.
 
Mauritius
Jag vill att bröllopsdukningen ska vara vid runda bord som här men med röda och vita blommor i blombuketterna.
De vita blommor i buketterna ovanför vill jag ha på borden men med dessa i också.
Jag vill ha de blåa blommorna och de gröna bladen i den här men tillsammans med de vita rosorna i den här under.
 
Den här utsikten skulle jag vilja ha från festlokalen.
Jag vill ha en bröllopsklänning som den här med öppen rygg och spetstyg och det saknas bara lite längre släp.
Gärna denna ring
 
 
Jag vill gärna ha en vit stor bröllopstårta med guldiga detaljer.
Jag vill ha hollywood lockar med ett hårsmycke som håller ihop det.
 
Åh det var verkligen kul att få fundera på hur mitt absoluta drömbröllop skulle se ut.
Det här är något jag kommer ha i tanken när jag tycker det blir jobbigt att jobba. eftersom jag behöver pengar för att kunna förverkliga denna dröm.
 
Skulle ni vilja ha ett litet enkelt bröllop eller stor bröllop?
 
XOXO
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0