Dag 2: Min favorit butik + nätbutik

 Okej det här blir intressant. Jag är ju inte direkt någon shoppingmänniska såklart älskar jag att shoppa men jag gör det inte särskilt ofta för jag älskar att spara pengar. Att både spara pengarna och shoppa går tyvärr inte riktigt ihop:)
 
När jag då väl shoppar så är den butiken som jag helst vill gå till faktiskt bikbok. Jag älskar stilen på deras kläder och jag tycker att de har väldigt coola och snygga kläder.  Jag gillar färgerna och modellerna och jag tycker bara att deras kläder är så stilfulla. När jag tänker efter så har jag inte jättemycket grejer från bikbok men det jag har är jag väldigt nöjd med. Bikbok är alltså den butiken jag helst går till när jag väl är ute och shoppar.
 
Men det internetbutiken jag gillar bäst då? Det skulle jag nog säga är Chiquelle. Jag har faktiskt inget från chiquelle men jag älskar även stilen på deras kläder. Jag tycker de har lite liknande kläder som bikbok men ändå väldigt annorlunda. Jag älskar luxury leather bag men även moto jacket som ni säkert vet är väldigt populär men jag tycker båda dem är väldigt snygga och när jag känner att min plånbok inte skulle gråta om jag köper dem så ska jag verkligen göra det. 
 
 
 
Eleonora Adriana ♥
2016-02-14 @ 22:14:06
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Fin väska :)

Svar: Ja eller hur😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0