Dag 1: ett foto på mig själv och beskrivning på hur min dag varit

Ja den här dagen har varit väldigt lång i alla fall. Gick upp klockan sex för att packa i ordning det sista och äta frukost sedan gav jag och mamma oss iväg dit där jag skulle möta de andra som skulle med på lägret. Klockan åtta lämnade bussen för att ta oss till hemsedal för en veckas skidåkning. Efter några timmar som vi ägnat åt att kolla på film, spela frågesportspel, pratat och lyssnat på musik var vi framme på mcdonalds för lite efterlängtad mat.
Jag åt en sallad och drack cola och sedan så var det bara att åter sätta sig på bussen. Man kan ju säga att det blev lite smått kaos på mcdonalds när över 60 ungdomar och ledare skulle ha mat.
Sedan åkte vi i alla fall ett par timmar till och nu är vi ju då äntligen framme där vi ska bo.
Vi har packat upp lite och gjort iordning och bäddat och ska väll snart gå och äta middag tror jag. 
Så såg min dag ut idag hoppas eran dag var bra och att vi hörs imorgon igen. 
 
 XOXO



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0