Storhandling

Mat, yoghurt, frukt, bär och bröd ja det är det jag just nu befinner mig runt.
Jag och mamma är på Ica maxi och handlar just nu och det tar verkligen ett tag att storhandla. 
Vi har varit här i en och en halv timme och vet inte riktigt hur mycket vi har kvar men inte så lång tid hoppas jag.

När jag kommer hem så ska vi äta lunch för min mage skriker verkligen efter mat för jag åt frukost vi 9 och nu är ju klockan halv två. Jag behöver mat NU!

XOXO





När vi var klara mötes vi av den här synen. Hoppas de bara åkte runt och kollade.:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0