Nu tar jag helg

Nu har jag äntligen fått helg!
Skolan idag var bra förutom att det inte alls kändes som det gick bra på matteprovet vi hade. Det var väldigt svåra uppgifter och min hjärna var verkligen inte med alls tyvärr. Jag får vara glad om jag får mer än ett E.
Men jag går ju samhäll och det hör ju tydligen lite ihop att inte vara jätteduktig på matte då har jag hört. 

När jag kommer hem sedan så ska jag skriva 5 inlägget i bloggchallengen och jag ser fram emot att skriva det men det gör jag ju med alla inlägg men kanske lite extra de inläggen i challengen.
Jag har ju inte planerat direkt vad jag ska skriva i dem utan jag bara tar det som dyker upp först.

Hoppas vi hörs senare.:)

XOXO
Mina bästa tjejer<3<3




Alice Lindström
2016-01-29 @ 15:07:15
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

hoppas provet gick bra!

Svar: Ja man kan ju alltid hoppas, Tack:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0