DAG 6 - Fem saker jag inte kan leva utan

1Min mobil
Sorgligt men sant. Jag hade inte klarat mig utan min mobil. Tänk att alltid behöva träffa någon för att berätta något som hänt eller fråga något. Det är så mycket man använder telefonen till nu för tiden att den nästan har blivit en livsnödvändighet på riktigt. Undrar hur världen skulle se ut om inte mobiltelefonen fanns?

2 Familj och vänner
Ja den hoppas jag var självklar. Min familj och mina vänner betyder ju så mycket och är en så stor del av mitt liv att de bara måste vara med här. Att förlora någon av dem är som att förlora en bit av livet. 

3 frukt och grönt
Ni tänker kanske vad tråkig hon är. Ja okej det kanske var lite tråkigt av mig men det är nödvändigt för mig. Jag älskar inspiration och man ser massor av bilder på weheartit på godis och tårtor och kakor. Jag vill ju inte bli läskad med sådana saker eftersom jag ska försöka äta så lite som möjligt av det. Därför är frukt och grönt nödvändigt för då kan jag få inspiration av  att se på bilder av massor av gods fruktsallader och fruktfat.

4 musik
Det är musiken som gör mig lycklig när jag är ledsen och som kanske gör mig ledsen när jag är glad. Musik kan få fram så mycket känslor och tanka och musik är väldigt nödvändigt. 

5 Dans
Dans är mitt liv och utan livet kan man inte leva. Jag älskar dansen och skulle aldrig vilja behöva klara mig utan den.
 


Bilderna är från weheartit.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0