Tänk att något så litet kan göra en så lycklig

Jag har slutat skolan och är nu redan hemma. Jag slutade när vi skulle äta lunch egentligen för idrotten var inställd. Jag åt dock inget i matsalen för det var lasagne och det åt jag igår och sedan så kan inte jag äta den vanliga lasagnen eftersom jag är laktosintolerant och det jag brukar få istället är inte särskilt gott.
 
Jag hoppade istället av bussen på centrum som ligger en bit från där vi bor och gick in på ica och köpte en sallad.
När jag kom ut från ica så var det 6 minuter kvar tills nästa buss skulle komma men precis då så kom bussen åt andra hållet så jag hoppade på den åkte en hållplats gick av och gick till hållplatsen där bussarna gick som skulle åt det hållet jag skulle.
 
Efter bara 2 minuter så kom bussen och när jag kom till slutstationen för den bussen så kom bussen jag skulle ta hem till mig med en gång. Jag tajmade bussarna alltså perfekt och det gjorde mig så fruktansvärt lycklig.
Ja visst är det konstigt att en så liten sak kan göra en så lycklig:)
 
Nu ska jag avnjuta min sallad och sedan ska jag plugga till franska provet jag har imorgon:)
 
XOXO
 



Jag tar alltid melon men plockar ut dem innan jag äter så jag kan äta dem som efterrätt.:)
 
 
Emily ✨
2016-02-02 @ 15:55:45
URL: http://emilymikaelsdotter.blogg.se/

mmm, vad salladen ser god ut :D

Sv: Ja, det var väldigt gott <3

Svar: Ja det var den:)
Amanda Eriksson

Julia Müller-Sandvik
2016-02-02 @ 17:54:03
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Skönt när bussarna klaffar sådär!

Svar: Ja fantastiskt:)
Amanda Eriksson

Eleonora Adriana ♥
2016-02-02 @ 19:28:10
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Gott!

Svar: Ja:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0