Säger jag det så blir det så.

Godmorgon!

Fredag igen då och ännu en skolvecka avklarad. Idag blir det en rolig dag har jag bestämt och då ska det bli det punkt. 
Först går jag till skolan och har lite lektioner och på en av lektionerna har jag ett till franskaprov. Det är hörförståelse och jag hoppas verkligen att det provet går bättre en läsförståelsen jag hade i onsdags. I wish.

I kväll träffar jag några kompisar på en ungdomsträff i kyrkan vilket ska bli riktigt roligt. Vi ska kolla på film, spela spel, laga tre-rätters och bara umgås. Bästa fredagskvällen.

Hur ser eran dag ut?

XOXO


 
Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar
2016-02-05 @ 16:55:32
URL: http://aaikioniemi.se

Så fin du är :)

Svar: åh tack så mycket, Vad glad jag blir.:)
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0