Nu är det inte långt kvar

Nej nu är det mindre än 24h kvar tills jag har lov. Om 36h sitter jag på en buss påväg till Hemsedal och jag är mer än taggad. 

Dagen idag var bra men när jag varit hemma från skolan ett tag så fick jag tryck i pannan och på kinderna och i öronen och mådde inte så bra men jag låg i soffan kollade på en film och efteråt så hade det blivit lite bättre. Mamma hade kommit hem då också så då hoppade jag först in i duschen och sedan åt jag mat och efter det gick jag upp och började plocka fram grejerna jag ska ha med mig på resan. 

Nu ska jag snart gå och sova men först ska jag kolla klart på ninja warrior.

Godnatt bästa ni!:)

XOXO









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0