min dag

 Min dag från det att jag kom hem från skolan såg ut på följande sätt. Jag började med att blogga sedan kollade jag på youtube. När mamma kom hem så åkte vi och handlade och när vi kom tillbaks hjälptes vi åt att göra maten. VI provade andra rätten från linas matkasse idag och det var tagliatelli med paprikacreme och nötbrattwurst, Väldigt gott:) Nu nyligen då så åt vi och efter maten åt jag en kanelbulle och nu sitter jag och kollar på sveriges mästerkock.
 
Tiden efter skolan idag gick väldigt fort jag hade velat hinna packa och hinna duscha men inget av det hann jag. Det var dock tur att jag inte hade något just idag som jag behövde plugga på för då hade jag blivit väldigt stressad. Nu måste jag sätta mig och skriva en lista över vad jag behöver ha med mig på skidresan för då går packningen imorgon mycket fortare.
 
Idag hittade jag en blogg som skrev att GB släppt sina nyheter för 2016 och då var jag ju bara tvungen att gå in och kolla på vilka dessa skulle bli och det var en av dem som jag kände direkt att den här kommer jag älska. det var denna här nedanför och ni hittar övriga glassar här.
 
 Oreosandwich är ju en kombo av mina absoluta favorit smaker.



Fairyland surprises
2016-02-10 @ 20:56:41
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se

Längtar efter att få prova Oreo-glassen! :D

Svar: Jag med😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0