Min barndom

Jag vill gärna göra en serie med olika saker från min barndom och jag tänkte börja med barndomsprogram. Har ni tips på andra teman på saker jag kan skriva om från min barndom så får ni gärna skriva det i kommentarerna. 

När jag skrev en lista på alla tv-program jag såg som litet barn så blev den ganska lång så jag bestämde mig för att välja ut några stycken bara.

Amigo
Varje fredagskväll så satt jag bänkad framför detta program. Jag blev väldigt besviken om jag någon gång missade detta och jag önskade varje gång jag kollade på det att jag också skulle få vara med där någon dag. Tyvärr blev det inte så men jag är nöjd idag ändå. 

Tillbaka till Vintergatan
Jag älskade detta program och jag kollade på det varje gång det sändes. 
Jag älskade deras äventyr och jag trodde såklart att alla planeter de besökte fanns på riktigt och att de faktiskt besökte planeterna på riktigt.

Disneydags
Varje lördagsmorgon så gick jag upp och åt frukost och direkt efter jag hade ätit upp så gick jag och satte mig i soffan och väntade på att Disneydags skulle börja. Jag vet faktiskt inte vad det var med programmet jag gillade men jag gjorde det i alla fall.

Gnottarna
Detta program gillade jag väldigt mycket men jag var även lite smått rädd för det för jag tyckte det var lite läskigt med ett hål som de hade i sin grotta och om de gick för nära det hålet så skulle de åka ner där och försvinna. Det var väldigt läskigt för lilla mig.

Wildkidz
Detta var det andra programmet som var väldigt viktigt för mig att se på fredagarna. Det var detta och Amigo som man såg fram emot med fredagen ju. Även detta program tänkte jag alltid att jag skulle övertala mamma och pappa att jag skulle få vara med i men de trodde inte jag skulle klara det. Jag är ju ingen skogstjej direkt. 

Vilka är era favorit barndomsprogram?

XOXO






Zaisha <3
2016-02-10 @ 15:31:43
URL: http://zaisha.blogg.se/

asså disneydags var mitt liv <3

Svar: Ja det var så bra😃
Amanda Eriksson

Ellen
2016-02-10 @ 16:33:18
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Vintergatan var bäst!

Svar: Ja den var så bra:)
Amanda Eriksson

FannyFredrica - [Fotografering]
2016-02-10 @ 16:42:00
URL: http://fannyfredrica.se/

Vintergatan var ju helt fantastisk!! :D

Svar: Ja jag vet:)
Amanda Eriksson

Skogsraah
2016-02-10 @ 17:06:09
URL: http://skogsraah.se

Åh, wildkidz! Hade jag helt glömt bort :)

Svar: Det var så bra😃
Amanda Eriksson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mandanellie.blogg.se

Hej kul att ni hittat hit till min blogg!:) I min blogg kommer jag skriva om saker som händer i min vardag, ge er tips och inspiration och låta er lära känna mig. Så hoppas ni vill följa mig och min blogg.:) Kram

RSS 2.0